Consiliere si Suport: Echipa Nowy Styl Romania sta la dispozitia dumneavoastra, asigurand consiliere si suport indiferent de natura solicitarilor si pentru a rezolva orice problema.

Livrare 7-21 zile: Livrarea scaunelor si birourilor office se face in termen de 7-21 de zile. Durata prelungita de livrare este data de faptul ca fiecare produs se personalizeaza in functie de solicitarile fiecarui client (materialul textil, tetiera sau nu, cu brate sau fara brate, tipul de brate 2D, 3D, 4D, baza scaunului din crom sau aluminiu, rotile parchet sau mocheta, alegerea tipului de mecanism, etc..).  Livrarea de produse de inalta calitate nu este singurul lucru pe care il putem face pentru tine.

Noi oferim management de proiect profesional care poate sprijini orice tip de proiect indiferent de stadiul in care se gaseste.

Suntem capabili de a derula proiectele stabilite astfel incat sa optimizam costurile clientilor nostrii, realizand o planificare smart si de a avea o abordare holistica pentru ficare proiect in parte.
 

Analiza Cererii Space Planning Produs Custom
Livrare Produs Montaj Produs Post Service

 

Gratuit in Bucuresti si Montaj Gratuit: La Nowy Styl, scopul nostru este sa livram cumparaturile dumneavoastra in cel mai rapid si eficient mod posibil. Pentru acest lucru, la cumpararea de mobilier si scaune de birou de minimum 2.000 lei fara TVA, transportul si montajul sunt gratuite in Bucuresti si in limita a 30 km in afara acesteia, beneficiind in acest fel de sigurnata montajului corect.

Garantie 3 ani: Toate produsele noastre de mobilier office beneficiaza de o garantie minima de 3 ani.

Intreaba Pret: Preturile afisate pentru produsele de mobilier reprezinta baza de unde se pleaca pentru a calcula costul produsului personalizat. Acel pret afisat reflecta valoarea unui produs cu dotari minime, dar functionabil, beneficiind totusi de calitatea pe care noi o asiguram produselor office. Pentru un produs personalizat va rugam sa ne contactati pentru a va pune la dispozitie oferta de pret care sa reflecte cerintele dumenavoastra pentru mobilierul office solicitat.

Reciclare produs: In prezent derulam o campanie de reciclare a mobilierului office, prin campania BuyBack. Detalii aici

Serviciile gratuite pe care le oferim in functie de anumite conditii includ: procesarea comenzii, manevrarea, ambalarea, transportul si montarea produselor la adresa indicata de dumneavoastra. In plus, ne ingrijim de recuperarea si reciclarea cartoanelor, ambalajelor de lemn si plastic, astfel incat sa va bucurati in voie de produsele achizitionate din magazinele noastre.

Facebook Twitter LinkedIn Google More...